piątek, 17 maja 2013

Akcja foto 2. 1/3

Co z wami jest ? Pisałyście :  ja na pewno się zgłoszę, przyślę zdjęcia.

 Ja tą akcje organizuje dla was, dla fajnych nagród...

 
 
ZGŁASZA SIĘ KTOŚ ? MACIE NA WYSŁANIE ZDJĘĆ DO Niedzieli, GODZINY OKOŁO 19;00
 
 
Nie mówcie ,że nie macie talentu i nie umiecie robić zdjęć/. Przecież nie jesteśmy fotografkami.
Pokażcie po prostu na co WAS stać.
 
Chcecie aby były takie zasady ,że trzeba coś dla mnie zrobić, być obserwatorem itp. No chyba nie...
 



ZDJĘCIA CZARNO - BIAŁE



Proste Zasady:

- Efekt czarno biały
- Tematyka dowolna
- Każdy przysyła jedno zdjęcie.
- Zdjęcie musi być wykonane własnoręcznie.
 - Musicie położyć lub trzymać (cokolwiek wpadnie Wam do głowy) kartkę z napisem MTS lub MyTworzymyStardoll. Uwaga: Nie można dorobić napisu po wykonaniu zdjęcia!
 
 

- prace przysyłajcie mi na maila megi243@tlen.pl lub gg 23642095


BEZ Filtrów - CZARNO BIAŁE

FAJNE NAGRODY ZA SD !!! Warto !!

6 komentarzy:

Koala1.2 pisze...

To znaczy, żeby podczas robienia zdjęcia podstawić pod nie kartkę z napisem? Jeszcze nie wiem czy się wyrobię, ale postaram się.

koala1.2

Nadzia. pisze...

Ups, zapomniałam. Zaraz wyślę.

Anonimowy pisze...

i tak nikt nic nie zrobi na taką beznadziejną akcje O.O

kasiaxd pisze...

Z anonima fajnie pisać ;) Może zamiast obrażać akcję doradź co by mogło polepszyć popularność akcji, co można dodać, usunąć, zmienić. Wykaż się, masz lepszy pomysł?

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Ja już wyslalam ;)

nika32123

alliedeberry03 pisze...

ja też:)

alliedeberry03