wtorek, 8 stycznia 2013

Zacna szafa ! milordzie !

Witam.Mam dzisiaj wam do przedctawienia pare ciekawych,cennych ciuchów z mojej szafy.Są to żeczy cenne których niema już w starbazarze i starplazie.A może są ?Na to pytanie wam nieodpowiem bo niestety niewiem.Jeżeli ktoś by coś chciał kupić prosze napisać w mojej księdze gości.I odpowiadam odrazu na waszze pytanie : niejesteś ss jak mi to sprzedaż ? tak sprzedam,już w tym tygodniu :)weronika16
 DODATKI:ANTIDOTE,ARCHIVE....

 CIUCHY:
I DODAJE MOJE ZDJĘCIE,MOJEGO TATUAŻU :))
POZDRAWIAM !!:))

4 komentarze:

Unknown pisze...

Mam bardzo dużo z tych rzeczy

Unknown pisze...

Jestem zainteresowana czerwonum kołnieżem, czyli takim jakby szalikiem z bonjour Dizou. Za ile go sprzedaż?

nika32123

Unknown pisze...

ja też no cóż :(

Anonimowy pisze...

Robisz bardzo dużo błędów ortograficznych i składniowych.
RZeczy *
nie ma - osobno
nie wiem -osobno
nie odpowiem - wszystkie czasowniki osobno !


Za ile sprzedaż mi komin z It Girls,ten brązowy? Safari Scarf?