poniedziałek, 21 stycznia 2013

Hot or Not 3

 

 

HANAMONTANA...9

 
szirulejka: Nie obraź się ale wszystko fatalnie połączone. Zwłaszcza kokarda po co ? I dlaczego taka wielka ?! Rękawiczki są tu zupełnie nie potrzebne. Make up ok. Daję NOT

nika32123:Zacznę od góry. Włosy są boskie i mają bardzo ładny kolor. Makijaż również jest ładny. Założyłaś jakiś Top na szelkach. Jest on ładny i efektowny, ale nie pasuję mi do tej kokardy. Nie wiem po co ją tu dodałaś. Teraz o tej nieszczęsnej spódniczce. Jest ona w stylu gotyckim, więc nie można jej łączyć z białym i różowym! Domyślam się, że te rękawiczki bez palców doskonale wyjaśnia twój nick, ale i tak nie pasują. Spódniczka jest krótka, więc góra stroju jest całkiem zapełniona, a co z dołem? Nie można zostawiać takich pustych nóg. Daję NOT.
noir_cat: Na strój miałaś fajny pomysł, ale bardzo źle go zrealizowałaś. Zupełnie nie pasują tutaj czerwone rękawiczki i nie podoba mi się użycie torebki jako paska. Makijaż jest w porządku, ale zupełnie nie trafiłaś fryzurą. NOT

misskristen909

szirulejka: Ładnie dobrany strój wszystko ze sobą współgra :).Nie lubię za bardzo na stardoll czarnych rajstop, no, ale jest ok i super ogólnie wyglądasz. Daję HOT
 
nika32123: Masz przepiękną twarz. Włosy idealnie dobrałaś. Strój jest idealny. Użyłaś do niego mojej ulubionej spódniczki ;) Na górze masz taką jakby koszulę. Nie widać jej dokładnie przez włosy, ale i tak w widocznych miejscach dobrze się prezentuje. Dzięki temu, że użyłaś cieniowanych rajstop i torebki w kropki, twój strój nie jest taki mdły. Buty również ładne. Przyznaję zasłużone HOT.
 
noir_cat: Bardzo podoba mi się twoja doll. Świetnie dobrany strój, makijaż i włosy.HOT
 

doncia2012

szirulejka: Ładnie wyglądasz. Ogólnie wszystko się komponuje w całość. Jesteś jedną z najlepiej ubranych dziewczyn w dziszejszym hot or not. Ładny kolorek włosów. Jednak mam zastrzeżenia co do oczu zmieniła bym je na jakieś większe. Daję HOT

nika32123: Uuuhhh. Nie dobrze. Piękne: buty, skarpety, spodnie. Ale co z resztą?!?!!? Ta babcina kamizelka nie wygląda ładnie. Do tego (również babciny) czerwony golf. Źle! Torebka jest śliczna, ale nie pasuje. Daję NOT

noir_cat: Bardzo ładny i oryginalny strój. Bardzo dobrze dobierasz kolory. Twarz fajnie wygląda ale możesz poeksperymentować z mocniejszym makijażem :) HOT

synopsa

szirulejka: Hm od czego by zacząć...Strój nie do końca się komponuje... Mam pewne zastrzeżenia do tych bluzek pod sweterkiem. Torebka - kopertówka tak średnio pasuje. Uważam ,że masz za bardzo podkreślone rysy twarzy, za ciemne usta. Dałabym hot jednak wiem ,że stać Cię na więcej i byś mogła ubrać się o wiele ładniej dlatego dziś daję Tobie
HOT/NOT

 
nika32123: O matko!!! Koffam cię za tą stylizację ;) Jest przepiękna. Genialny pomysł z tą koszulą. Również lubię ten sweter, ale nie łączyłam go do tej pory z wystającą koszulą. Spodnie, skarpety i kopertówkę też mam :D Jedynym małym minusikiem według mnie są buty. Nie bardzo mi się podobają. Włosy, makijaż…. Cudo!!! Daję HOT ;D

noir_cat: Super strój i świetnie dobrane kolory, nie mówiąc też o bardzo ładnej twarzy. Jedyne co mi się nie podoba to włosy, ale i tak HOT

 

 Jak Wam się podoba ocena?

 
 
 
 


4 komentarze:

Unknown pisze...

Same HOT ;D dziękuję ;**

Misskristen909

Anonimowy pisze...

dziękuję za szczerą ocenę ;)

synopsa

Domcia2304 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Domcia2304 pisze...

dziękuję za opinie, jeśli chodzi o kamizelkę, to uważam ją za jedną z najlepszych rzeczy w mojej szafie ;)