czwartek, 17 stycznia 2013

spódniczka xD

Cześć Szukając czegoś w internecie przez przypadek natkknełam się na sklep z produktami marki junior gaultier i pomyślałam że zrobię post z etykietą stardoll a realia o to na co natrafiłam:


A oto Stardoll-owa wersja tego artykułu:

Jest bardzo podobna tylko trochę krótsza myślę że to dlatego że tak naprawdę jest to marka dziecięca i spódniczka musi być przystosowana do osoby która ją nosi xD Podoba wam sie ta spódniczka ? mi bardzo mam ją w szafie :D


5 komentarzy:

szirulejka pisze...

hm nie w moim stylu ale poruwnanie super :) bardzo ciekawy post ^-^

Domcia2304 pisze...

jest bardzo ładna, mam ją =)

Unknown pisze...

Mam ją, ale miałaś nie dodawać tych postów, bo ja się zajmuję tym działem!!!

kasiaxd pisze...

Proszę o nie dodawanie postów z działu "Stardoll a realia", ponieważ nika32123 ma ten dział na wyłączność.

Unknown pisze...

sorry źle mnie poinformowano nie wiedziałam xD