środa, 16 stycznia 2013

Co się dzieje ze Stardoll?

Właściwie to lepiej zapytać "Co się dzieje z kreatywnością użytkowników Stardoll? Czyżby zanikła?" Otóż właśnie. Niedawno doszły nas słuchy o wygrywających kosmykach włosów. Absurdalne, prawda? Wchodząc na wybiegi i głosując na stylizacje nie ma w czym wybierać. Podobnie wśród projektów. Niesamowite jak wiele jest projektów-śmieci w stardoll. Przyjrzyjmy sie dzisiejszym i wczorajszym zwycięzcom.



 icelove54321a  właśnie wygrała konkurs na najlepszy projekt w stardesign fashion. Ma 5 lvl...
Poniżej macie zestawy stylizacji z wybiegu. Zaznaczyłam na czerwono te, które warte są uwagi. tu możecie się nie zgadzać, bo jeszcze kilka dolek jest ładnie ubranych.
\
 
Sami widzicie. Dlaczego tak się dzieje? Brak pomysłów? Brak kreatywności, pieniędzy na projekty? Oprócz tego, że niektórym się po prostu nie chce postarać i robią takie badziewia to jeszcze ma na nie kto głosować. No, tak, zarabiamy starmonety. A, że szybciej i łatwiej jest kliknąć na pierwszy lepszy projekt to potem mamy takie wyniki. Zachęcam Was do zastanowienia się i rzetelnego zagłosowania na stylizacje i projekty. Uczyńmy stardoll lepszym! 
                  
                                                                                      MajkaKolorowa
 
 
 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Masz rację. Projektanci zatrzymali się w miejscu. Jedynie biżuteria nadal trzyma poziom. Wybieg... tragedia. Wśród tylu zdjęć zaledwie dwie dollki ubrane są pożądnie. Bardzo fajny post :)

nika32123

szirulejka pisze...

tak tak widziałam ten skandal pisałam nawet na blogu o komyku no ale coż zrobić .. Ja zawsze tak długo szukam aż nie znajdę ładnej dollki / projetku

szirulejka pisze...

tak tak widziałam ten skandal pisałam nawet na blogu o komyku no ale coż zrobić .. Ja zawsze tak długo szukam aż nie znajdę ładnej dollki / projetku