środa, 16 stycznia 2013

Hot or Not - 2

 

Wandosz

MajkaKolorowa: Ładnie, aczkolwiek baaaardzo prosto. Śliczna fryzura i ładna twarz. Zestaw w trzech kolorach. Bez wzorów. Nudno. Taką stylizację trzeba uzupełnić ciekawym dodatkiem. Tutaj świeci pustkami. Nawet kształt butów jest zbyt banalny. HOT/NOT  
 
phoebetonkin1:  Niby fajnie w moim stylu, ale dlaczego daję hot/not? Bo jest za pusto, mogłabyś dodać jakiś naszyjnik, torbę,zmienić buty na bardziej pomysłowe i oryginalne. HOT/NOT
 
nika32123: Podoba mi się acz kolwiek bardzo skromna stylizacja make up ładny. Dodałabym jeszcze coś jakąś biżuterie albo inne buty, jednak ogólnie wrażenie ładne HOT.
 
Noir_cat: Strój jest ładny i prosty. Może zmieniłabym buty :P A twarz też nie mam się do czego przyczepić delikatny, fajny makijaż. HOT
 
weronika16 Wybacz, ale za tą stylizacje dała bym ci 7/10.Źle dobrałaś wszystko,mało co pasują ze sobą te spodenki,baleriny i bluzka.Jest to stylizaja letnia dodała bym trampki zamiast balerinek jakaś workowatą torebke,pasek.I koniecznie jakiś makija.Ode mnie dostajesz HOT.
 
 

SeLeNa00golden

MajkaKolorowa: Poprawny zestaw, ale gdzies już go widziałam. Nie pasują mi tu te buty. Zbyt pospolita twarz. Te oczy i usta...  HOT/NOT
 
phoebetonkin1: niby fajnie w moim stylu, ale dlaczego daję hot/not? Bo jest za pusto, mogłabyś dodać jakiś naszyjnik, torbę,zmienić buty na bardziej pomysłowe i oryginalne. HOT/NOT
 
nika32123: Twoja stylizacja nie zrobiła na mnie wrażenia jest normalna... Pod taki sweterek nie założyłabym buałej bluzki! Nie wiem czy masz na sobie spodnie bo wyglądają jak legginsy.
Buty nie za ładne. Jednak twarz masz śliczną. HOT/
NOT
 
noir_cat: Strój jest idealny, fajna kolorystyka itp.Co do twojej twarzy to mam zastrzeżenia ze względu na te ,że tak powiem kupione za sm obwódki w okół oczu. Są paskudne i nosiło się je jak zaczynałam grać na stardoll jakieś cztery lata temu.... i do tego za wysoko brwi. Ale i tak HOT
 
weronika16: Za stylizacje ode mnie dostajesz 7/10.Ładnie dobrałaś ze sobą wszystko.Niestety są też minusy.Buty niewiem wgl. co to jest za nic niepasują.Fryzura..gryzie się z szalikiem,zmieniłabym włosy na krótsze,rysy twarzy na delikatniejsze np.nos i usta.Ode mnie dostajesz wacham się wiec + -.daje 50 % HOT i 50 % NOT
 
 

chomiska

MajkaKolorowa: Tu to samo co u poprzedniczek. Nudno i zbyt prosto. Zauważ, że brak jakiegokolwiek nadruku czy wzoru lub nawet ciekawego kroju stwarza stylizacje nudną. jednak tkwi w tym zestawie coś, co nei pozwala dać mi not, więc daję HOT/NOT 
 
phoebetonkin1: Niby fajnie w moim stylu, ale dlaczego daję hot/not? Bo jest za pusto, mogłabyś dodać jakiś naszyjnik, torbę,zmienić buty na bardziej pomysłowe i oryginalne. HOT/NOT
nika32123: Hm zacznę od twarzy... Ten tatuaż nie pasuje!! Oglądałam twój apartament masz na pradwę ładny. Strój przeciętny, nie za ładny. Fryzurę możesz wybrać ładniejszą. Wiem ,że stać
cię na więcej!
NOT
noir_cat: Fajne dobrałaś spodnie i buty, ale ta workowata bluzka nie pasuje jest wiele fajnych bluzek za sm, które tutaj byłyby idealne. No i przechodzimy do twarzy ,nie mówiąc o tym fatalnym pomyśle z tatuażem na twarzy, dziewczyno jak masz czarne włosy to brwi rób tego samego koloru lub przybliżonym odcieniu. NOT
 weronika16: Ocena to 3/10.Strasznie niepodoba mi się to co stworzyłaś ze swojej doll.Twarz straszny makijaż, masz coś poprzylepiane do twarzy niewiem nawet co to. Kolory stylizacji źle grają ze sobą,buty na obcasie z wyciętymi palcami niepasują do tych spodni a bluzka jest za długa i niepasuje. Ode mnie NOT.
 
 

stail555

 
MajkaKolorowa: Nie jestem fanką takiego stylu, nie podoba mi się. Poza tym ten zestaw widziałam już tysiąc razy. Potrzeba choc odrobinę oryginalności i własnego pomysłu! Co do fryzury nie mam zastrzeżeń, ale twarz mnie odpycha. Przepraszam, ale NOT 
 
phoebetonkin1: Poprawnie i nic pozatym. Znowu te same kolory, black and white, to jest już wkurzające! Mam dosyć! NOT -.-
nika32123: Zacznę od spodni, wogóle nie pasują do tej pięknej bluzy. Stylizacja twoja jest przeciętna. Make up spoko tylko nie lubię kolczyków w nosie. Zmień spodnie i będzie hot ale
ja daję. HOT/
NOT
noir_cat:  Pomysł na siebie nie jest zły, ale widać że dopiero co wchodzi w styl ,,emo''. Bluzka jest super sama ją lubię :D Trampki można by zamienić na jakieś czarne buty na koturnie, ale te spodnie mi się nie podobają. A teraz twarz, która jest porządku nie licząc źle dobranych brwi i kolczyka w przegrodzie nosowej. Uwielbiam kolczyki szczególnie w wardze ale ten w nosie to mnie powalił. NOT
weronika16: Ocena to 4/10.Stylizacja ładna.Niepodoba mi się twarz za którą masz obniżoną ocene okulary,kolczyki niepasują do tej fryzury i rysów twarzy.Zmień to.Ode mnie NOT
 
 
 
 
 
 
 
P.S.: Wie ktoś jak zrobić ankietę w poście?
 
Niestety od przyszłego razu Hot or Not będą oceniac góra 3 osoby. 5 lub 6 osób to stanowczo za dużo i pewnie nudzi czytelników gadanie ciągle o tym samym.

 

Rozkład oceniających Hot or Not:

Hot or Not 3 : szirulejka , noir_cat , nika32123
Hot or Not 4 : phoebetonkin1 , weronika16 , MajkaKolorowa
Hot or Not 5 : (?) _K_E_I_R_A_  , szirulejka , noir_cat
 
Dziękuję za przeczytanie. Pod tym postem można się zgłaszac do Hot or Not
 
 
 
 
 


4 komentarze:

Unknown pisze...

Fajnie, że jestem chociaż w trójce -.-

nika32123

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kasiaxd pisze...

Będą jeszcze inne hot or not ;] Nie martw się ;>

szirulejka pisze...

o super będe oceniać w dwóch :) ale szkoda ,że do tego mnie nie dałaś bo pisałam i na nic no ale.....