poniedziałek, 21 stycznia 2013

styl militarny

Siemka siedzę dzisiaj cały dzień w domu i strasznie mi się nudzi, znowu wczytywałam się w strony świetnej książki : "Pretty little liars" cz.1 xD polecam wszystkim tak samo jak książkę również jej odzwierciedlenie jako serialu ja osobiście uwielbiam :) A co do dzisiejszego posta... Styl militarny czyli po prostu stroje inspirowane "modą" żołnierską jeśli tak to można nazwać został ostatnio zauważony przez największych projektantów a wzorem tych powyższych również sieciówek w których kupują przeciętni ludzie, oczywiście te ciuchy to nie są kombinezony w kolorach ziemi udające krzaki! xD same zresztą to zapewne bardzo dobrze wiecie. Najważniejszymi elementami dodawanymi do projektów inspirowanych stylem militarnym są: długie (lub krótkie) płaszcze stylizowane na wzór tych "żołnierskich", ciężkie buty(lub po protu sznurowane trzwiki, czy platformy utrzymane w ciemnych barwach), ćwieki, szerokie spodnie (również wąskie rurki,dodtyczą dwóch różnych bajek) itd. dodaję kilka zestawów, ujęć z wybiegu i innych fotek xD =)

I oto wspomniane wyżej płaszczyki podobają mi się ... :)

O_o i są łaty i to dużo one też są ważne w nowym trendzie :)


Ładny zestaw co nie? najfajniejsza chyba ta torba podoba się wam?

Wybieg_1 xD



Wybieg i miloitarne sukienki i płaszczyki

Bardzo ładne włosy i bardzo ładna koszula xD


Piękne właśnie na podobne poluję na allegro =)


ten zestaw już kiedyś dodałam ale bardzo podoba mi sie ta koszulka, wybaczcie! xD


I to już koniec jeżeli ktokolwiek z was wszystko obejrzał to jestem przeszczęśliwa ja bym już zasnęła xD miałam jeszcze kilka fotek ze stardoll ze stylizacjami militarnymi ale wystąpił błąd i nie chciały się dodać :'( to papa ide czytać xD


3 komentarze:

szirulejka pisze...

super :) ciekawy temat

Unknown pisze...

Uwielbiam ten styl ;)

nika32123

Unknown pisze...

ładne stylizacje ;)