sobota, 19 stycznia 2013

Ukończenie akademii

Hej ! Dziś ukończyłam pierwszy rok na akademii :). Prawie nigdy nie brakowało mi serduszek bo akurat w tym czasie byłam ncg i wszyscy mi dawali ;). Jednak za ostatni projekt musiałam zebrać dodtkowo 100. Zajęło mi to 4 albo 3 dni ^-^. Bardzo mi się podobał pomysł z akademią ciekawe czy będzie następny rok.... hm nagród nie brakowało na koniec :) bardzo przydatne kosmetyki. Jednak nie wiem czy to nie zależało od wyboru kierunku. Ja zawsze wybierałam piękno albo modę ;). Jak oglądałam na blogach różne poradniki o akademi,chyba  wszystkiego nie dostałam nagrody się różniły od wyboru kierunku , tak mi się wydaje np. nie mam takiego jednego dywanu pewnie to było jak się wybrało kategorię wnętrze.. Pozdrawiam szirulejka

& inspiracje na make up


3 komentarze:

kasiaxd pisze...

Gratulecje! Jakie piękne makijaże ;D

kasiaxd pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ja również ukończyłam (chyba z tydz. temu) ;) Makijaże cudne! I fajnie by było gdybyś pokazała np. makijaż w realu i zrobić "taki sam" na stardoll ;D Albo kogoś do tego wynająć ;D np. Mnie ;p

Misskristen909