sobota, 12 stycznia 2013

O czym chcecie czytać ??

Hej postanowiłam się spytać o czym właściwie wy czyteliczki chcecie abym pisała...
Może was nie które posty nudzą albo nie ma tu czegoś ??
Proszę od każdego kto to czyta komentarz z pomysłami....
Ja przygotowałam dla was pare propozycji...

1). Pokazywanie apartamentów...
2). Pokazywanie ciekawych doll...
3). Wywiady...
4). Poradnik jak zrobić np. bluzkę z pingwinkiem...
5). Więcej w dziale make up..
6). Więcej stylizacji...
7). Darmówki...
8). Zainteresowania poza stardoll ( w realu ) ...
9). Piszcie swoje poropozycje ....
Komentujcie

6 komentarzy:

chomiska pisze...

Ja proponuje więcej stylizacji i poradniki :)

chomiska

Unknown pisze...

Jak dla mnie to apartamenty, ciekawe dolki i fajne ciuchy poza stardoll oraz makijaże :)

nika32123

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Domcia2304 pisze...

stylizacje, jakieś poradniki, makijaże ;)

Unknown pisze...

NR:
1, 2, 3,

Może jeszcze jakieś ciekawe oryginalne projekty :)

A i super by było gdybyście zatrudnili kogoś od plotek bo niestety wszystkie plotkarskie stardollowe blogi upadły :(


AnnaWeKrwi

Unknown pisze...

to wszystko o czym dotychczas pisaliście + może troche więcej tego realu :D