sobota, 12 stycznia 2013

Stylizacja kombinacja

Hej ! Ostatnio pojawiła się nowa kolekcja jednego ze stardollowych sklepów, między innymi czerwone-malinowe spodnie... Podobno mają być za dwa lata tak modne jak na początku rurki, no ale...
Spróbowałam z nimi coś pokombinować , aby wyszła jakaś stylizacja jednak patrzę teraz i mam pewne wątpliwości co do niej ... aha i ta dla nss czyli za sm to przepraszam was , nie wiem czy się spodoba ... Bardzo trudno mi było ją zrobić buty to także bardzo trudny wybór wybierzcie sobie jakie tam wam pasują :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Mi tam bardziej podoba się wersja NSS, ale zamiast zandałów założyłabym trampki. Chociaż stylizacje ogólenie nie są udane :/

nika32123

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kasiaxd pisze...

Tak się zastanawiam i myślę, że do takich luźn ych spodni dobre będą szpilki!

szirulejka pisze...

nom właśnie też myślałam o szpilkach :) no ale nie mogłam żadnych znaleść w tych kolorach