poniedziałek, 28 stycznia 2013

Metka monik127

Metka Monik127.
 Zobaczcie!

Przed: Cudo! Świetnie dobrane dodatki, jedyne co bym zmieniła to torebka. 9/10!

Po: Zrobiłam 3 stylizacje, nie mogłam się zdecydować. Jedną zrobiłam łatwą luźną, drugą elegancką. Trzecią niby luźna, ale z nutką elegancji.

Makijaż i twarz.
 Przed: Nie podobają mi się części twarzy. Wydaje mi się, że za wysoko są niektóre. Makijaż fajny, kolorowy, ale ten eylainer ( nie wiem, czy to się tak pisze). Fryzurka- *.* Tylko w dziwnym odcieniu. Daję 8/10.

Po: Ja zrobiłam makijaż w trzech kolorach stylizacji. Wydłużyłam tylko rzęsy. Części twarzy poprzesuwałam. Usta  musnęłam inną szminką. Zmieniłam fryzurą i nadałam jej naturalną barwę.

            Uzyskałaś łącznie 17/20 pkt!

 
 

3 komentarze:

start pisze...

Śliczne :*

kasiaxd pisze...

Lepiej po ;]

Domcia2304 pisze...

zdecydowanie lepiej po, pierwsza stylizacja po mnie bardzo urzekła ;>

doncia2012