niedziela, 20 stycznia 2013

Dzisiejsze nowości

Proponuję pisać o nowościach w jednym poście, ponieważ komentowanie każdej nowinki jest uciążliwe dla czytalników.

Co do wyboru dnia jest bardzo oryginalny, ale nie w moim guście, myślę, że pasuje do niewielu apartamentów.

 
 Covergirl została nasz rodaczka - FreestyleONA. Z pewnościa zasłużyła. Myślę, że Pauliska_1998 również zasłużyła na nadane miano. ;) Nic, tylko pozazdrościć.

 
Bardzo spodobał mi sie ten strój i według mnie jest to jeden z lepszych zwycięzkich strojów Catwalk. Uceiszyłam się, gdy zobaczyłam dwie Polki na 4 i 8 miejscu ;>
                    
                                                                                              MajkaKolorowa
 



1 komentarz:

Unknown pisze...

Zwyciężczyni Catwalk'u jest cudna! Polki na 4 i 8 msc. również przepiekne! Covergirl jest bardzo ładna ale NCG już wdłg. mnie mniej może dla tego że to nie mój styl ;p Ale ogólnie nagrodzone zostały właściwe osoby! ;D

Misskristen909