niedziela, 13 stycznia 2013

Hot or Not - 1

 

synopsa:

MajkaKolorowa: Bardzo podoba mi się ten zestaw. Kolory się nie gryzą. Świetne połączenie spódnicy, koszuli i blezera. Do tego te okulary. Nic dodać, nic ująć. Genialne! Daję HOT
 
Phoebetonkin1: Jest to ciekawa i napewno oryginalna stylizacja. Lecz mam wrażenie, że jest to jednak taka stylówka ,,niepoukładana :) HOT/NOT
 
nika32123: Pierwsza rzecz na jaką zwróciłam uwagę jest torebka. Cała stylizacja jest ekskluzywna, a ta torebka sprawia wrażenie jakby była z innej bajki. Do reszty nie mam zastrzeżeń. Fryzura i łańcuszek również tu pasują. Przyznaję zdecydowane HOT
 
noir_cat : Strój jest fajny nie patrząc na ten płaszcz.Nie podoba ni się fryzura i te okulary. NOT
 
 

Nati_950:

MajkaKolorowa: Dobrze dobrane kolory, tematyka zachowana. Mam wątpliwości co do tych rajstop i słabo widocznych butów. Nie jestem przekonana co do tego zestawu. HOT/NOT
 
phoebetonkin1: Nic tylko nuda! Błagam, trochę kreatywności. Mało dodatków, strój wygląda pusto i plastikowato, i te rajstopy -.- Gdybyś zdjęła je i dodała torbę i jakiś naszyjnik, byłoby hot, a tak - jest NOT
 
nika32123:Widać, że tworząc tę stylizację chciałaś zachować elegancję. Fryzura elegancka, marynarka elegancka, spódnica z koszulką są eleganckie. Niestety dół mi się nie podoba. Styk spódnicy z rajstopami jest dziwny. Cekiny, cekiny, a nagle kratka. Buty również mi się nie podobają. Jeśli rajstopy mają wzór, to buty powinny być jednolite. Przyznaję NOT.
 
 noir_cat :  Zacznę od twarzy. Ładnie dobrane cienie do oczu i fajny kolor policzków ale usta mają kolor takiego dziwnego różowego którego nie znoszę. Strój hmm.. Góra jest nawet fajna ale te rajtuzy i buty kompletnie nie ładne i brak jakichkolwiek dodatków. NOT

LongPiksela:

MajkaKolorowa: Prosto, elegancko, a efektownie. Może zmieniłabym torebkę. Ale mimo tego daję hot, bo mi się bardzo podoba. HOT
 
phoebetonkin1: Bardzo fajnie stonowanowane kolory. Uwielbiam te kolorki- czerń beż. Coś niesamowitego. Może, jakbyś jeszcze dodała jakąś bransoletkę, naszyjnik długi, byłoby prefekcyjnie! Zdecydowanie HOT!
 
nika32123:Twoja stylizacja jest…. znakomita! Zacznę od góry. Włosy są świetne i idealnie pasują do makijażu. Kurteczka ma śliczny kolor. Spodnie i buty współgrają ze sobą. Do tego wszystkiego dobrałaś ładną torebkę. Żeby już tak nie słodzić to mam jedno małe zastrzeżenie, że do tego wszystkiego mogłaś dodać jakiś mały dodatek w nieco innej kolorystyce ;) Daję bardzo mocne HOT.
 
noir_cat: Bardzo prosty i oryginalny strój. Ładnie dobrane kolory ale ja bym strzeliła jeszcze jakąś bransoletkę. Makijaż też mi siępodoba klasyczny i dobrze wykonany :) HOT

PogodnaKsenia:

MajkaKolorowa: Bardzo podobają mi się Twoje spodnie. Jednak cały zestaw nie imponuje mi. Z pewnością pozbyłabym sie torebki i moze swetra, a buty zamieniła na inny fason. Wybacz, ale  NOT
 
phoebetonkin1:Ojojoj! Za dużo tu tych wszystkich wzorów, i panterka i gwiazdki, i zygzaczki na sweterku i sam kolor. Poprostu nic tu nie pasuje! Zmieniłabym bluzkę, paske zdjęła, i skarpety do innych butów. Hmm...raczej NOT.
 
nika32123: Strój jest jednym słowem brzydki. Nie zraź się do mnie, ale tak odbieram twoją stylizację. Począwszy od dołu: buty mi się nie podobają, a skarpety tu nie pasują. Spodnie pewnie podpatrzyłaś u innych osób i również chciałaś ich użyć. Nie mówię, że to źle, ale do tego stroju nie pasują. Torebka przypomina mi połączenie worka na ziemniaki i torby sportowej. Pasek w niczym nie pomaga, a panterka do spodni w gwiazdki i babcinego swetra po prostu nie pasuje. Makijaż jest ładny, ale nie pasuje. I do tego ten nieszczęsny pierścionek…. Przyznaję absolutnie NOT
 
 noir_cat : Bardzo ładna twarz i makijaż, nie mówiąc już o mojej ulubionej fryzurze :) NO i teraz przejdźmy już do drugiej części czyli nieszczęsnego stroju ;/Dla mnie buty są okropne... i trochę przesadziłaś z kolorystyką. Byłoby cudownie gdybyś zdjęła ten czerwony sweterek zmieniła buty i zmieniła pasek na czarny. Ale i tak HOT
 
 
 
 
 
Pod tym postem można zgłaszać się do oceny HOT or NOT. Redaktorki nie biorą udziału.
 

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cześć ! Bardzo dziękuję za wszystkie HOT'y! Jesteście genialne i na przyszłosć dodam jakiś dodatek tak jak mówiłyście ;3
~ LongPiksela

Unknown pisze...

Nie masz za co dziękować. To ja ci dziękuję za taki ładny strój bo szczerze mówiąc twoja stylizacja według mnie była najładniejsza. Bardzo miło było popatrzeć na taki znakomity styl :)

nika32123

Milena Łukasiak pisze...

Według mnie najładniejsza stylizacja to ta 3


HANAMONTANA...9

Milena Łukasiak pisze...

zgłaszam się HANAMONTANA...9

chomiska pisze...

najładniejsza 2 :)

chomiska