niedziela, 13 stycznia 2013

Apartament - Zoozanna

Hej ! Zauważyłam ,że bardzo lubię pokazywać wam róże apartamenty ... Dziś przez przypadek natknęłam się na ciekawą dollkę. Ma bardzo ładny styl i chociaż trochę skromnie to bardzo ładnie użądzony apartament. Aktualnie jest ma 48 lvl. Jest członkiem royalty. Jej prezentacja jest bardzo ciekawa - wypowiadają się na jej temat przyjaciele czy tam znajomi. Make up jest ładny jednak rysy nie zupełnie mi się podobają. Jednak ma coś w sobie ,że bez wachania dałam 5 :)


 
 


A co wy sdzicie ? Piszcie komentarze !!

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

bardzo ciekawa dolka. Zaraz na nia wejdę. ;)

Unknown pisze...

Dollka jest żeczywiście ciekawa, aczkolwiek jej apartament mi się nie podoba. Widać, że uwielbia brąz i apartament to pokazuje, ale nie przemawia do mnie taka kolorystyka :/

nika32123