czwartek, 24 stycznia 2013

Inspiracje na ferie


Przygotowałam dla Was pomysły na zimę. Aktualnie korzystam z moich ostatnich dni ferii i zaraz lecę na śnieg, ale daję posta dopiero teraz ze względu, że reszta Polski ferie zaczyna nieco później. popularnym zajęciej zimowym jest jazda na nartach, łyżwach i snowboardzie. Z przyjaciółmi urządź bitwę na śnieżki, ulep bałwana i zjeźdżaj na sankach! Po powrocie najlepiej napić się ciepłego kakao lub gorącej herbatki. Nie macie pomysłów na zimowe wieczory? Usiądźcie z rodziną do scrabble lub innej gry.  Chyba nie przesieszisz całych ferii przed komputerem...? A oto inspiracje:



Aniołki na śniegu ;)

Mały bałwanek

Bitwa na śnieżki


Piękne igloo

Łyżwy


 

 





A Wy jak spędzacie ferie ?

4 komentarze:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

ja zaczynam w poniedziałek ale jutro już nie będzie mnie w szkole więc ogółem luzik xD ja biegam chociaż powiedziałabym że chodzę xD i to kulawo na biegówkach :)

kasiaxd pisze...

O, ciekawe, ja jeźdżę na nartach,m ale w tym roku nigdzie nie byłam. na łyżwy się szło i na sanki..

Unknown pisze...

ja od tego poniedziałku zaczęłam ferie i nudy straszne mam nic tylko wciąz komputer aż mnie oczy juz bolą ehh w przyszłym tyg. postaram się więcj ruszać ;) Koleżanki przyjadą z wyjazdu ;)