sobota, 26 stycznia 2013

Sposób na darmówkę

















Jak zdobyć te darmówki:

1. Wejdź na www.httpdserver.info
2.W okienko proxy wpisz stardoll.com i naciśnij enter.
3. Zaloguj się.
4.W okienko proxy wklej: www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3794
5. Weź udział w konkursie i gotowe.

Tak wyglądają darmówki:

 
 

Tak prezentują się na dollce:
 
 
 
 
 
 




 Oto stylizacje z pierwszą darmówką. Jest ona bardzo trudna do zestawienia ze wzglądu na swoją wymagająca barwę. Jednak ma bardzo dobra grafikę. Krój pozwala nam na , co prawda niedoskonałe, użycie jako topu i spódnicy. Mam wątpliwości co do pierwszej stylizacji, a w drugiej nie do końca dopasowałam krój. Oceńcie sami.










 Mimo, że wykonanie sukni z VOLIE nie zadowala - wygląda jak z początków Stardoll - to udało mi się zrobić z niej spódnicę. Podniosłam trochę sukienkę do góry. Dodałam klasyczną czerń i biały kołnierzyk to tylko drobny, dopełniający detal. Zdecydowanie krwistoczerwona kiecka robi za akcent w tej stylizacji. jak na możliwości, jestem bardzo zadowolona z efektu.






A Wy co sądzicie? Podobają Wam się stylizacje? Skorzystacie z darmówek?










2 komentarze:

Unknown pisze...

Druga jest najładniejsza :)

nika32123

Unknown pisze...

Nie robie tych darmówek są zbyt sztuczne ;c Ogólnie ostatnio darmówki są straszne -,- Ale 2 stylizacja jest ładna ;3