wtorek, 22 stycznia 2013

Sardoll a realia "Neony - zwróć na siebię uwagę"

Hej. Na początku was przepraszam. Aż mi głupio, bo rozpoczęłam nowy temat, a nie dodałam wczoraj posta. Cały ostatni dzień był szalony, bo miłam wywiadówkę o 17.00. Nie była to niestety zwykła wywiadówka. Musieliśmy się na niej zaprezętować, a to wymagało przygotowania. W każdym bądź razie dzisiaj w ramach przeprosin dodaję stylizacje i trochę moich inspiracji ;) Szukając neonowych ubrań zobaczyłam, że nawet w najtańszym sklepie znajdziemy taki kolor.


"Składanka inspiracyjna" :

nika32123

5 komentarzy:

szirulejka pisze...

super ten temat wybierałam

Unknown pisze...

świetne torby xD

Unknown pisze...

Świetna składanka *_*

Misskristen909

Anonimowy pisze...

Ta stylizacja jest super ale ..... nie podobają mi się spodnie :-) A ogólnie super:-)
WildcandyRockin

Unknown pisze...

mam taką neonową torebkę różową ;)
stylizacja średnia..