wtorek, 15 stycznia 2013

Cześć :)

Cześć zostałam przyjęta jako nowa redaktorka czytanego przez waz bloga ;D nie wiem jeszcze czym dokładnie będę się zajmować ale myślę że wszystkim po trochu :D Mam nadzieję że moje posty będą się wam podobały :) to teraz kilka słów o mnie: =) Nazywam się Krysia (mam strasznie staroświeckie imię ale ja je lubię :D) Mam 14 lat i nie ukrywam że bardziej interesuje mnie real niż życie stardoll ale lubię tu czasami zaglądać :) Interesuję się wieloma rzeczami :D Słucham głównie rocka moim zdaniem najlepszy zespół : Guns n' roses <3 myślę że wystarczy o mnie i tak was już pewnie zanudziłam na początek dodam jeszcze linkdo jednej z ulubionych piosenek :) http://www.youtube.com/watch?v=1w7OgIMMRc4 Nie wiem jak wy ale ja ją uwielbiam :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witamy cię na pokładzie. Mam nadzieję, że dobrze będzie się nam pracować. Możesz dodać kilka swoich fotek?