sobota, 19 stycznia 2013

Stardoll na smartphonie

 
 
Hej ! Jest coraz więcej gier na komórkę związanych ze stardoll. Jednak większość jest tylko na I phona. Chyba tylko 3 można mieć na Androida między innymi stardoll access czy jakoś tak albo cut it. W cut it jest nawet spoko bo wygrywa się różne kolczyki akcesoria do salonu piękności ale nie za ładne przeważnie różowe ( możecie zobaczyć u mnie w salonie piękności ). Bardzo bym chciała mieć fashion inc albo fashion spin może wprowadzą na Androida też :). Macie może którąś z gier ? Ja mam tylko cut it i stardoll access :(. aha w stardoll access jest oddzielny wybieg gdzie można zarobić dodatkowo 20 sm dziennie :D. Poziom tam jest bardzo bardzo niski wygrywają czasem dollki wyglądające ma max 9 lvl.
 

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

Nie mam żadnej. Ja gram tylko na komputerze.

Unknown pisze...

Niestety także nie mam żadnej bo zamiast nowego tel. wybrałam laptopa ;D