wtorek, 22 stycznia 2013

sweterki xD

Hej sorki nie mam czasu wię cdodaję tylko kilka zdjęć połączenia modnego ostatnio "sweter + kołnieżyk" gustujecie w tego typu mix-ach? mi się podoba ale do czasu nic na siłe nie loubię przesady xD dodaję kilka zdjątek i lecę :)

I jeszcze pytanko tym razem po raz kolejny nie wszystkie zdjęcia się pojawiły były błedy ze zdjęciami w formacie: JPEG pomóżcie !!! proszę wiecie o co chodzi? :D


śliczny sweter z kołnieżykiem i pięknym warkoczem <3

xD ślicznie


bardzo ładny w kropeczki :)

i na koniec kilka na raz xD

5 komentarzy:

kasiaxd pisze...

spróbuj coś z html cos nam się wszystkim redaktorkom popsuło sprawdze to

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Sweterki są świetne sama mam cudowny miętowy z H&M'u ^^

Misskristen909

Unknown pisze...

próbowałam xD ja mam brzoskwiniowy w tej chwili na sobie :)

kasiaxd pisze...

ja nie mam takiego sweterka. zakładacie coz pod nie? Np. bokserkę podkoszulek czy zwykłą bluzkę?

Unknown pisze...

zależy czy cienki czy gruby xD najczęściej zakładam chociaż koszulke ;)