wtorek, 22 stycznia 2013

Problem+ DOBRY LINK

Witam, dawno nie dodawałam żadnego postu, poprostu chora jestem, i mogłam tylko na pół godziny, a zrobienie dobraj stylizacji i make'upu zajmuję trochę tego czasu.  Ale dziś postanowiłam zrobić posta. U mnie piękna, śnieżna zima. A u Was? Może ciapa- chlapa? A może tak jak u mnie- cudownie? Lecz mam problem -.- Nie mogę dodać ŻADNEGO pliku z painta, pytanie do redaktorek, wiecie coś o tym?  A narazie daję Wam na poprawę humoru, jak ktoś ma gorszy. ,,NAJSKUTECZNIEJSZA CZYSZCZARKA DO MONITORA".
                                                                                              Polecam!
http://www.sanger.dk/
     
                              Proszę o pomoc redaktorki! Na piriv lub w mojej KG!

3 komentarze:

Unknown pisze...

U mnie na Podlasiu również piękna ale bardzo mroźna zima ;)

Misskristen909

szirulejka pisze...

u mnie PEŁNO śniegu jak tata odśnieżał to aż pod sam płot śniegu :)

szirulejka pisze...

aha i wiem jak dodawać te obrazy zmień do góry na html dodaj fotke i znowu mna zwykły post napiszę ci w przyszłym tygodniu na priv