czwartek, 17 stycznia 2013

Metamorfoza - Wandosz

Dziś zrobiłam metke użytkownicze wandosz


Ubraniowa Przed : Twój styl jest okey jednak coś mi nie pasowało no ale to tam troszkę jak się dobrze przypatrzyłam... daję  8/10
Ubraniowa PO : Zrobiłam ci stylizację w jasnej tonacji. Bluzka wszystko tak łączy. Miałam problem co do butów jednak stwierdziłam ,że te będą odpowiednie



Make up Przed ; Nie było źle, troszkę coś za mocno miałaś pomalowane pod oczami i nie podobł mi się kolor ust... daję też 8/10
Make up Po : Postawiłam na róż :).. Masz bardzo ładną fryzure z stardesing hair też chyba taką kupię :). Pomalowałam ci usta ,trochę przerobiłam makijaż i dodałam róż na policzki.

Razem uzyskałaś 16 / 20 punktów bardzo ładnie :) Właściwie to niepotrzebowałaś metki :D

3 komentarze:

kasiaxd pisze...

Ładna metka. Podoba mi się i przed i po ;>

Unknown pisze...

Moim zdaniem strój jest ładniejsz Po, ale twarz ładniej wygląda przed. Zrobiłaś z niej dziecko dodając tak dużo różu na policzki.

nika32123

szirulejka pisze...

Wiem teraz widze dopiero ile tego różu dałam ale jak sie pomniejszy to nie bedzie widać :p