piątek, 18 stycznia 2013

andrzelikag - chłopak- dziewczyna

Hej !
Dziś czytałam starbloga i natknęłam się na dziwną rzecz ... Z pozoru dziwczyna ale pisze w formie męskiej no może raz się zdażyć ,że przez przypadek... Weszłam na profil tego użytkownika. Prezentacje miał w większości po Polsku byłam bardzo zdziwiona bo też pisze jako chłopak. Dolke ma ładną tak jak apartament i bardzo dużo nagród... Nie mam nic przeciwko aby chłopacy byli na stardoll..ale jako dziewczyny tym bardziej ,że można mieć doll chłopaka na stardoll...Jestem bardzo zaskoczona widziałam chłopaków na stardoll ale tak max. 12 lvl. Teraz okazuje się ,że jest ich coraz więcej nawet jako dziewczyny.....Dodaję fotke dowodową ;).. Co o tym sądzicie ??
Dodaję piosenkę która cały czas chodzi mi po głowie ;p

3 komentarze:

Unknown pisze...

Dziwne :D najczęściej jest na odwrót to dziewczyny robią sobie konto jako chłopcy :D

kasiaxd pisze...

Jest kilka pięknych kont właśnie chłopców, ale prezentują lalki jako dziewczyny. Nie mam nic przeciwko. ba1 Nawet uważam, że Ci chłopcy mają lepszy gust niż niektóre dziewczyny. ;> Mi chodzi po głowie ta sama nuta ;D
MajkaKolorowa

Maggie pisze...

Walczę z tym ciągle.. "CHŁOPCY"!!!