piątek, 18 stycznia 2013

inspiracje xD

Hej co tam u was? Jak wam mija dzień? u mnie nie najlepiej w szkole kartkówka z anglika i jeszcze jakoś tak ponuro :( chociaż nie jest jeszcze najgorzej :D Jeszcze raz przepraszam że wczoraj dodałam post z działki innej redaktorki nie miałam pojęcia że nie mogę xD Nie mam pomysłu na post ze stardoll nowości nie za wiele a poza tym to mało interesujące same widzicie co jest nowego :D A gdy majkakolorowa pytała obserwatorów bloga o to o czym chcą pisać była też propozycja o tealu o tym co dzieje się naprawdę mam nadzieję że chcecie o tym czytać?! :) dodaję więc trochę inspiracji itp. xD


 jaka śliczna <3
 serducho :D
 piękne włoski mam podobne ale blond i zniszczone troszke :'(
 kołnieżyk xD
koczek

piękny sweterek z włosami jak moje i ćwiekami :)














o i bym zapomniała prawie na koniec mam dla was piękną piosenkę :)

http://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE&feature=player_detailpage mam nadzieję że zadziała xD

5 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Bardzo fajny post i piękne zdjęcia. Jednak post "o czym chcecia pisać" pisała szirulejka ;)
MajkaKolorowa

Domcia2304 pisze...

ostatni sweterek jest wspaniały ♥

Kasia :3 pisze...

Ale ładne bluzeczki :3. Chętnie bym sobie takie kupiła.

Unknown pisze...

cały czas się mylę bardzo możliwe że szirulejka sorki :D tak jakoś nie sprawdzałam i myślałam że ty xD

Unknown pisze...

Same cuda *_*