środa, 7 sierpnia 2013

Witam ponownie ;D

Cześć! Z tej strony phoebetonkin1. Może ktoś mnie jeszcze pamięta? Tak. Kiedyś pisałam na tym blogu, a mianowicie dodawałam stylizacje, czasem makijaż. Tym samym będę się zamować od teraz. Wtedy odeszłam, ponieważ brakowało mi czasu, weny i miałam chęć odejścia ze stardoll. Aktualnie się to zmieniło ;) Posty będą dodawane około 2 razy w tygodniu. Dobra, kończę się rozpisywać i od razu dodaję stylizację ^-^

Sweter - archive
Spodnie - basics
Creepersy - killah
Buty (pod creepersami) - fallen angel
Tatuaż - evil panda
Torebka - pix
Lenonki - riviera

+ dodaję link do mojego bloga, na którym bliżej mnie poznacie mnie bliżej Unfabulouss.blogspot.com



1 komentarz:

Unknown pisze...

Witam z powrotem:) Życzę miłej i owocnej pracy na blogu. P.S. Stylizacja przewspaniała