sobota, 3 sierpnia 2013

Jak zrobić... Czyli stardesign ! -2-


Witajcie ! Oto kolejny post z mojej strony. Dzisiaj zaprojektujemy wystrzałowe spodnie! Oczywiście kolory możecie zmienić.
KROK 1:
1: Wybieramy kwadrat i odcień fioletowy taki jak na obrazku.
KROK 2:
2:  Bierzemy piorun który znajduję się na 3 stronie i wybieramy taki kolor jak na przedstawionym obrazku, i wydłużamy piorun.
KROK 3:
3: Rozciągnięty piorun układamy w taki wzór jak na obrazku.
                                             GOTOWE ! :) 
Kącik FrUU:
Wiem, że długo nie dodawałam "Jak zrobić" za co bardzo przepraszam, i na przeprosiny mini loteria :
Dla 3 pierwszych osób które skomentują mam te oto ciuszki:
( redaktorki nie moga brać udziału)
I mam także dla wylosowanej osoby 10 sd! 
(redaktorki nie mogą brać udziału)
Wyniki ogłoszę gdy będzie 10 komentarzy pod tym postem, lub za 3 dni. Powodzenia!   FrUU

6 komentarzy:

DemonCarolineL pisze...

Efekt wygląda świetnie, na pewno skorzystam z wzoru ^^

kaka0898

Fvgh pisze...

Fajne spodenki Ja zrobię ale niebieskie.A a co do tych ciuchów to chcę koszulę.
asklas11

Unknown pisze...

chcę 10 sd ;) olastyl12345

julialke pisze...

zgłaszam się :)

Muniu pisze...

Śliczny projekt <3 Pewnie wykorzystam go :3


MariWera

Anonimowy pisze...

zgłaszam się

pegasus56