czwartek, 29 sierpnia 2013

Letnia stylizacja

Póki co możemy się cieszyć dość ładną pogodą i ostatnimi dniami wakacji, więc postanowiłam dodać typowo letnią stylizacje. Postanowiłam że stylizacja będzie w odcieniach złocistych, które zawsze  kojarzą mi się ze zbożem i zapachem lata na wsi. Czemu wakacje tak szybko mijają? Choć może to i dobrze, tęsknię za moją klasą i za niektórymi lekcjami.
 
Top - Bonjour Dizou 50sm
Top - Pretty 'n Love Bazar
Spodenki - Bonjour Dizou Bazar
Torebka - Mr. 57sm
Buty - Special Offer
Wianek -Pretty 'n Love38sm
Bransoletka - Honey Maid 18sm
Pasek - VOILE 46sm

Co o niej sądzicie? Co byście zmieniły?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

* póki

Nadzia. pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Unknown pisze...

Ładna, ale bardzo banalna. Widziałam już prawie identyczne :/

nika32123

Unknown pisze...

zmieniłabym pasek, a tak to jest fajnie :D

Mary__Jane