piątek, 16 sierpnia 2013

Uwaga!

Ostrzegam Was, jeśli na skrzynki dostaniecie taką oto wiadomość:
Pod żadnym pozorem nie wchodźcie na ten link.
Moja przyjaciółka dostała taką samą wiadomość i na jej konto na stardoll i cały komputer,
wszedł okropny wirus, który zna wszystkie wasze hasła!
Oto co napisała na swoim blogu:


Zauważyłam również w Prezentacji znanej dolki - rojda32 taką inforację
Z tej informacji wynika, że dziewczyna straciła 80 000 sd.
Ja, narazie takiej wiadomości nie dostałam i mam nadzieję, że to się niestanie.
OSTRZEGAM!
NIE WCHODŹCIE NA TĄ STRONĘ BO MOŻECIE STRACIĆ WSZYSTKO !!!

5 komentarzy:

kasiaxd pisze...

Ale na skrzynki stardollowe?
Kto oprócz Rojdy32 też tak miał?
Jeśli tylko one to mam wrażenie, że to żart... Sama nie wiem.

MajkaKolorowa

Nadzia. pisze...

Dzięki za ostrzeżenie!

chomiska pisze...

to nie żart! piszą o tym na wszystkich stardollowych blogach, zapraszam na queens-of-fashion, bo stąd są screeny, missmarkisza też się na to nabrała

chomiska

kasiaxd pisze...

chomiska: też właśnie dziś zauważyłam ten post na qof

MajkaKolorowa

Muniu pisze...

Zapewne i tak bym nie wchodziła, ale dzięki za ostrzeżenie

MariWera