poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ebba Zingmark

Ebba Zingmark- blogerka ze Szwecji. Zaczęła pisać na swoim blogu gdy miała 16 lat obecnie ma około 18. Ruda Ebba wyróżnia się spośród innych blogerek ciekawymi, potrójnymi zdjęciami.
Ja pokochałam ją za świetne łączenie ubrań oraz ciekawe pomysły. Jest śliczna i ma piękne rude włosy  ( zawsze o takich marzyłam ). I bez owijania w bawełnę oto kilka jej świetnych stylizacji:


























Przepraszam was za dużą ilość zdjęć ,ale wszystkie stylizacje są świetne i nie mogłam się zdecydować.
Co o niej sądzicie? Czy odwiedzicie jej bloga Ebba Zingmark LookBook?

3 komentarze:

Unknown pisze...

rzeczywiście jest świetna *.* a na te włosy to się napatrzeć nie można :)

Mary__Jane

kasiaxd pisze...

Genialne stylizacja, one też jest ładna, więc ogólnie całkiem dobrze to wygląda. Najbardziej boli mnie to, że w dzisiejszym świecie każdy może być takim bloggerem, gdy tylko ma dużą kasę na ciuchy: reszta przyjdzie sama; zawsze znajdą się zwolennicy jakiegoś gustu.

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Oj prawda, prawda... Ale blogerem nie można zostać jeśli nie ma się stylu, pomysłowości, kreatywności i miłości do mody:) Gdy przeglądam czasami blogi zdarza mi się znaleźć iście żałosne (jeśli chodzi o kreatywność i pomysłowość ) stylizacje ,ale stylizacje z bloga Ebby są świetne:)