piątek, 9 sierpnia 2013

Stylizacja Loli742

Cześć wszystkim, jestem Ariana i mam 14 lat. Na Stardoll  możecie mnie kojarzyć pod nazwą Lola742. Od dziś zaczynam pracę na tym blogu, najprawdopodobniej będę oceniać apartamenty, robić wywiady. Od czasu do czasu będę dawać stylizacje.
Prywatnie jestem typową nastolatką z częstymi napadami ''głupawki''. Mam nadzieję, że za bardzo nie będę ją Was zarażać (skutki uboczne bardzo częste: zaniknięcie umiejętności opanowania śmiechu :)).
Mam nadzieję, że choć trochę mnie polubicie i będziecie komentować.
Teraz prezentuję stylizację, można uznać za powitalną.

Bluzka - Archive
Spódnica - Archive
Buty - Rio

Podoba się Wam?

3 komentarze:

Unknown pisze...

Hmmmm... Mi się nie podoba

lala1589

Unknown pisze...

Witaj na blogu! Życzę ci świetnych postów:) A co do stylizacji jakoś do mnie nie przemawia ale spokojnie następna wyjdzie lepiej:)

Anonimowy pisze...

nie