sobota, 10 sierpnia 2013

Mermaid

Stylizacja, którą zamierzam Wam dzisiaj przedstawić nie ma absolutnie nic wspólnego z tytułem :D. Następnym razem postaram się dobierać kojarzącą mi się z daną stylizacją piosenkę.
Tytuł wyjaśniony, tak więc przejdźmy do rzeczy.
Tak gorąco, że aż coś we mnie drgnęło i nakazało stworzyć letni strój. Jestem posłuszna temu czemuś w mej głowie i oto co wyszło:
Trochę podobnie do wcześniejszej stylizacji, ale jednak ciut inaczej...


Kapelusz- Evil Panda * Naszyjnik- Mr * Bluzka- Evil Panda, Basics * Pasek- It Girls * Spodenki- Bonjour Bizou * Tatuaż- Evil Panda * Buty- Evil Panda



...................................................................
Yuna ,,Mermaid''




 

3 komentarze:

alliedeberry03 pisze...

piękna :*


alliedeberry03

Unknown pisze...

Świetne robisz stylizacje ! ;)

lala1589

Unknown pisze...

Niezła stylizacja:) tylko troszkę nie rozumiem kapelusza. Ale ogólnie podoba mi się.