niedziela, 11 sierpnia 2013

Stars Dance

Stworzyłam dziś stylizacje elegancką. Podoba mi się w niej połączenie kolorów nude, błękitu, czerni i odrobiny złota. A jak wam się podoba? Co byście zmieniły


Ostatnimi czasy wróciłam do słuchania  Seleny Gomez. Szczerze na początku nie byłam przekonana czy warto. Ale jak tylko przesłuchałam ,,Come & Get It'' i ,, Slow Down'' moje zdanie o niej diametralnie się zmieniło. Ogólnie cały czas ją lubiłam ale dość długo nie było nic słychać o jej piosenkach no i nie kryjmy tego że wszyscy jednak kojarzą ją z ,,Czarodziei z Waverly Place''. Postanowiłam wam pokazać jedną z jej świetnych piosenek ,,Stars Dance''


4 komentarze:

Unknown pisze...

Mi tu ten czarny nie pasuje.... Ale to tylko moje zdanie.

lala1589

Unknown pisze...

Głownie chodziło mi o elegancje:)I dziękuje ci za opinię:) Proszę nie bójcie się pisać co wam się nie podoba, ja nie będę zła. Właśnie ja potrzebuje waszych opinii. Gdy zaczęły się pojawiać posty o braku komentarzy nagle zaczęłyście komentować, a teraz? Komentujecie tylko loterie i tym podobne a zwykłe posty zostawiacie bez komentarzy bo uważacie że nic to wam nie daje. A właśnie to daje bardzo dużo dzięki komentarzom wiem jakie błędy popełniłam i jakich stylizacji oczekujecie. bez komentarzy nie mam zielonego pojęcia co chcecie a potem zaznaczacie ,,nudy''. Jeśli chcecie stylizacje w określonym stylu to napiszcie komentarz, jeśli nie podoba wa się z jakiegoś powodu wymieńcie ten powód, jeśli chcecie stylizacje z danym ciuszkiem napiszcie. Czy ja o tak dużo proszę?

alliedeberry03 pisze...

przepiękna !!!!;3


alliedeberry03

Unknown pisze...

Ja wiem, ale nie za bardzo lubię tego typu spódnice, bo kojarzą mi się z Fallen Angel (tylko niektóre) Ta akurat jest ok ;) Lecz nie widzę tu połączenia... jakieś pasującej rzeczy, tzn. Dodatku lub ubrania... Poza tym nie mam zastrzeżeń ;)

lala1589