poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Pomysł na bloga

Na początku chcę Wam powiedzieć, że wróciłam z wakacji i mam problemy z internetem. Raz wszystko wchodzi szybko i bez problemu, a raz chodzi strasznie wolno, jeśli w ogóle strony się wczytują. Mam nadzieję, że to minie.
Po drugie. Też myślę, że blogowi przydałoby się odświeżenie. Sądzę, że nie wszystkie tematy są potrzebne na blogu. Powiedzmy sobie wprost - są nudne.
Wiem, że są tematy, które Was interesują. Dlatego bardzo proszę o napisanie w komentarzu pod postem listę tematów, które najbardziej Was interesują.

Lista tematów:

- Stardoll a realia 
- Hot or Not
- Bitwa dolek
- Kiedyś i Teraz
- Metki
- Talenty i ciekawe dolki
- Must Have
- Zlecenie modowe
- stylizacja z HB
- ploteczki stardoll
- Oceny apartamentów
- wywiady
- Wyglądać jak...
- Starbazaar pod kontrolą
- Makijaż
- Stylizacje
- Blogi modowe
- Stylizacje w realu
- Stylizacje
- Must Have nowej dostawy + stylizacje
- Stardesign fashion
- projektanci mody
- Tanie vs Drogie
- historia stardoll
- spojlery
- stylizacja tygodnia/dnia
- stylizacje na dolce z realnymi ciuchami
- Mocna Strona Garderoby
- ...Twój pomysł...


Te najczęściej wymieniane tematy umieszczę w ankiecie.
Bardzo proszę o zaangażowanie się. Bo to MY Tworzymy Stardoll.

7 komentarzy:

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
chomiska pisze...

Zastanwomy sie o jakiej tematyce ma byc blog. Czy bardziej chodzi nam o stylizacje, czy maja byc rozne artykuly i nowosci.
Jesli stawiamy na stylizacje to: stardoll a realia, stylizacje, metki, must have nowej dostawy+ stylizacje, zlecenia modowe, tanie vs drogie, stylizacha tygodnia i mocna strona garderoby. Jesli chodzi nam o nowosci i artykuly to inne rzeczy. Ja bym usunela kilka dzialow ale jestem na tele i nie chce mi sie pisac xd
chomiska

Unknown pisze...

Stardoll a realia
Hot or Not
Bitwa dollek
Metki
Must Have
Wyglądać jak...
Stylizacje
spoilery
mocna strona garderoby

Ja chciałabym zobaczyć te tematy :D

Mary__Jane

Unknown pisze...

Sorka za usunięcie powyższego komentarza ale źle go sformułowałam. Chodziło o to ,, Stylizacje, Kiedyś i Teraz, Stylizacje w realu, Stylizacje za starmonety i wywiady:) Tego mogę się podjąć.'' W tym momencie miało to oznaczać że chciałabym pomóc na blogu w tych tematach a nie to że nie zrozumiałam tekstu. Jeśli chodzi o ulubione tematy na blogu to nie mam ulubionego bo lubię prawie wszystkie. Lecz zgodzę się że powinniśmy ustalić ogólny charakter bloga.

alliedeberry03 pisze...

najbardziej mnie interesują :
- Hot or Not
- Kiedyś i Teraz
- Metki
- Talenty i ciekawe dolki
- ploteczki stardoll
- Oceny apartamentów
- wywiady
- Wyglądać jak...
- Must Have nowej dostawy + stylizacje
- Stardesign fashion
- Tanie vs Drogie
- historia stardoll
- spojlery
- robienie różnych imprez np.na Wielkanoc,Boże Narodzenie itp. itd.


alliedeberry03

Fruzia331- Fuck You Bitches pisze...

Tematy które chciałąbym zobaczyć na blogu:
-stylizacje
-must have
-Wyglądać jak
-hot or not
-metamorfozy
-tanie vs drogie
-wywiady
-ploteczki stardoll

Unknown pisze...

- Historia stardoll
- Ploteczki stardoll
- Wywiady

AnnaWeKrwi :D