czwartek, 8 sierpnia 2013

Stylizacja #2

Eh, za gorąco .__. Właśnie stwierdziłam, że nie nawidzę lata. No więc tak. Postanowiłam, że (rzynajmniej w wakacje) będę dodawać posty około 5 razy w tygodniu, ponieważ mam dużo wolnego czasu. Dziś stylizacja mi jakaś taka wyszła nudna, banalna. Proszę Was o dodanie komentarzu jakie chcielibyście stylizacje; czy podobają Wam, czy może chcecie w jakimś wybranym stylu? I właśnie zauważyłam, że niedługo 'stuknie' blogowi 150 obserwatorów* ^-^
 
*przygotowuję loterię :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hm... Dodatki są na prawdę ekstra ale... no właśnie nigdy nie byłam zwolenniczką tej bluzki i białych skarpet. Szczerze?
To stylizacja jest świetna :) taka typowo na luzie ale z rockowymi dodatkami. Tylko ja zmieniła bym skarpetki;)
WildcandyRockin

Unknown pisze...

Mi się podoba. Jest naprawdę ładna, choć tak samo, jak Anonim wyżej nie przepadam z tą bluzką. :)

lala1589

Unknown pisze...

Anonimowy się podpisał:) i to WildcandyRockin czyli ja :)

Unknown pisze...

Ok Ok wiem tylko nie chciało mi się przepisywać nicku, a tak było szybciej ;)

lala1589