czwartek, 1 sierpnia 2013

Lovely on my hand

Natchnięta przechadzającą się obok mojego bloku dziewczyną, postanowiłam stworzyć coś całkiem (u mnie) nowego, czyli stylizację całkiem odstającą od poprzednich.
Poszarpane gatki, tatuaże, ,,rowery'' na nosie (Boże, jak to brzmi...), czarne podkolanówki plus wianuszek dla osłodzenia całości.
Jeszcze mojej Dollki w tej odsłonie nikt nie widział.


Wianuszek- Pretty'n Love * Okulary- Killah * Naszyjnik- Bonjour Bizou * Bluzka- Evil Panda * Tatuaż- Evil Panda * Pasek- It Girls * Spodenki- Bonjour Bizou * Torba- ? * Podkolanówki- Fallen Angel * Buty- Evil Panda






.....................................................................
Dorothea Mele ,,Lovely on my hand''


7 komentarzy:

chomiska pisze...

Śliczna ta stylizacja, podobasz mi się w tej nowej odsłonie :D
Ja bym zmieniła fryzurę, bo chyba ona mi trochę nie pasuje ;)

chomiska

Unknown pisze...

Jest piękna ! o.o Ale gdyby podkolanówki były takie jak na nagłówku byłoby lepiej... Według mnie ;)

Unknown pisze...

Stylizacja piękna..!!!
Proszę o poradę.. Jak zrobić screen z prostymi nogami..?!
Zapraszam na mojego nowego bloga. http://myistardoll-metamorfozy.blogspot.com/
Jest mi potrzebna wasza pomoc <3
Komentujcie, obserwujcie......

Unknown pisze...

PS. Piosenka świetna, chociaż nie słucham tego rodzaju muzyki...

Unknown pisze...

http://triki-stardoll.blogspot.com/2013/02/jak-zrobic-adnego-screena.html
Tu masz wszystko pokazane ;)

julialke pisze...

cudowna jest ta stylizacja :) na pewno kupię coś aby otrzymać podobny efekt :)

Unknown pisze...

No cóż mogę dodać do komentarzy wyżej? PO PROSTU CUDNIE:)