poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kreacja na wesele

No cóż chciałabym się was poradzić jaką sukienkę założyć na ślub kuzynki. Mam już swoją faworytkę lecz wszyscy  naciskają bym wybrała strojną, złotą, koronkową, sukienkę a JA i niektórzy  wolą skromniejszą, słodką i delikatną sukienkę w kolorze kremowym. Postanowiłam zapytać się was o zdanie ( bo jest dla mnie ważne ) w sprawie wyboru sukienki. A w ramach rekompensaty za ten hm... niecodzienny post dodam dziś jeszcze stylizacje. Proszę o komentarze:) 
Oto sukienka nr1.
NA NIE : Ja uważam ze skraca moje nogi, czuje się w niej bezkształtna i jest zbyt strojna.
NA TAK : Pasuje na wesele i ma dość ładny materiał.
Oto sukienka nr. 2.
NA NIE : Ma dość nietypowe ramiączka przez co widać ramiączka od stanika i jest mało weselna.
NA TAK : Jest śliczna i ładnie podkreśla figurę.
Którą mam mieć na weselu?

10 komentarzy:

Nadzia. pisze...

Według mnie tę drugą :).
Ja niestety nie mogłabym założyć żadnej, bo mam za chude i za długie nogi ;___;

chockolate&vanilla pisze...

Druga.
Lola742

kamila-8 pisze...

WYBRAŁABYM TĄ 2

szirulejka pisze...

zdecydowanie 2

Anonimowy pisze...

zdecydowanie 2 ;)

Mary__Jane

Unknown pisze...

1= Babcia Genowefa chce być cool
2= Super!

Wybieram 2
dareczek7

oxygen pisze...

Pierwsza jest straszna. Druga bardzo ładna, ale na pewno chcesz iść na wesele w białej sukience? To nie do końca wypada, bo na ten dzień to kolor dla panny młodej.

Unknown pisze...

Na zdjęciu w
sukienka wydaje się biała ale w rzeczywistości jest kremowa:)

Anonimowy pisze...

nr.2 wystarczy dobrać jakieś fajne buty i torebke i sukienka będzie świetnie wyglądać możesz także założyć jakąś dużą złotą bransoletę i będzie idealnie zdecydowanie 2

Muniu pisze...

Zdecydowanie nr.2

MariWera