środa, 21 sierpnia 2013

Stylizacje - phoebetonkin1

Na początek przepraszam, że nie pisałam od tak długiego czasu, ale coś mi się działo z bloggerem. Więc teraz, żeby moimi postami nie zaśmiecać bloga, dodam kilka stylizacji w jedym. Oto one:

1. stylizacja - inspiracją dla mnie była ta cudowna tunika *-* Żeby nie było nudno, dodałam różaniec na torebkę, aby ją jakoś urozmaicić. 
2. stylizacja - Ta bluzka, to kolejna perełka najnowszej kolekcji IT GIRLS ♥Dodałam do niej buty, w ten sam wzór.
3. stylizacja - Bluzka jest cudna. Wreszcie użyłam tej torebeczki :D
4. stylizacja ewidentnie do szkoły. Ja się ubiorę podobnie chyba. Dlaczego te wakacje tek szybko lecą?
5. stylizacja - Bluzka moro - zarąbista. Dodałam ramoneskę długie kolczyki i świetne butyy ^-^
6. stylizacja - Letnia, lekka stylka. Zauważyłam, że te spodnie z tą bluzeczką, to ciekawe połączenie. Wianek dodaje lekkości, sandałki powiewu wakacji, a torba i bransoletka dziewczęcości :)

Co sądzicie?

2 komentarze:

Unknown pisze...

stylizacja 3 i 5 to po prostu dzieło sztuki *.*

Mary__Jane

Muniu pisze...

Jak dla mnie najlepsza stylizacja 2 i 6 *__*


MariWera