piątek, 16 sierpnia 2013

Ocena apartamentu #1 by Lola742

Ocena apartamentu: Gwiazdeczka_952


Pierwsze wrażenie po obejrzeniu wszystkich pokoi: wow! Ciekawe, ale jednocześnie takie zwykłe, można by je umieścić w realnym świecie. Spodobał mi się Twój apartament. Niestety, gdy chciałam poszukać któregoś pokoju, by zaprezentować go jako najlepszy, zaczęłam się może trochę uważniej przyglądać. Niektóre są trochę puste, nie wszystko (choć jest tego mało) pasuje kolorystycznie. Liczę jednak głównie pierwsze wrażenie, dlatego:
Ocena całego apartamentu: 8,5/10

Zaprezentowany pokój z czymś mi się kojarzy. Moim zdaniem jest dobrze. Nie pasuje mi jednak ten różowy obrazek, zastąpiłabym go czymś w zimniejszych kolorach, tak, aby kanapa i stolik w ciepłych kolorach otaczały kolory zimniejsze.
Ocena wybranego pokoju: 8/10

Suma: 16,5/20, czyli 82,5%

Ocena apartamentu: _SuperStars_Me_


Ogólnie apartament pusty. W niektórych nie ma żadnych ozdobień, w innych nie ma ''podstaw'', czyli mebli.
Ocena całego apartamentu: 5/10

Ten pokój jest najładniejszy. Są meble, co prawda mało, ale wystarczająco. Są drobiazgi zdobiące, które dopełniają wszystko. Efekt jest fajny. 
Ocena wybranego pokoju: 8,5/10

Suma: 13,5/20, czyli 67.5%

Podzielacie moje zdanie?
Proszę o komentarze.

2 komentarze:

Muniu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Muniu pisze...

W tym pierwszym ten wieszak i obraz mi nie pasuje, zamieniłabym na coś innego


MariWera