piątek, 16 sierpnia 2013

Neonowy makijaż

Przepraszam ,za to że nie dodałam dawno żadnego makijażu.
Byłam na koloni. Wracam ze zdwojoną siłą.
Zaczynamy!
_____________________________________________________________

Dzisiaj postanowiłam zrobić makijaż w moich ulubionych kolorach - neonach.

Krok 1.

Górną powiekę malujemy neonowo-żółtym eye-linerem

Krok 2.
Zewnętrzną część dolnej powieki malujemy neonowo-fioletowym eye-linerem.


Krok 3. 
Pozostałą część dolnej powieki malujemy białym eye-linerem.


Krok 4.
Neonową żółcią pokrywamy zewnętrzny kącik górnej powieki.


Krok 5.
Rzęsy tuszujemy tylko maskarą wydłużającą


Krok 6. 
Usta zostawiamy w naturalnym kolorze. Policzki wystarczy musnąć delikatnie morelowym pudrem.



Krok 7.
Gotowe!



Do makijażu użyłam tych kosmetyków:


Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :))





Brak komentarzy: