poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Stylizacja #4 + rysunki

   Dzisiaj jest najgorsza pogoda, jaka może być. Ani zimno, ani ciepło, ani nie pada, ani nie grzeje. Kompletnie nic. Słońce aby czasami łaskawie wyjdzie zza chmur. Na koniec posta dodam wam kilka moich rysunków.
   Przejdźmy do stylizacji. Podoba mi się, jest tak lekko.Chciałam stworzyć jakąś stylizację z tymi spodniami, a w połączeniu z tą koszulą, jak dla mnie wyglądają bosko *-* Buty mają podobny kolor do koszuli, dlatego ich użyłam. Wyglądem nie zachwycają jakoś szczególnie. Okulary wprowadzają w wakacyjny klimat, naszyjnik dodaje elegancji, a torba luzu. Jak Wam się podoba?

\
Koszula - Special Offer
Spodnie - Killah
Torba - Decades
Naszyjnik - Voile
Okulary - Special Offer


I obiecane rysunki. Sory za jakość, ale nie mam skanera i robię komórką xd






3 komentarze:

Fvgh pisze...

Ładna stylizacja a rysunki cud miód.
asklas11

alliedeberry03 pisze...

wszystko piękne:3



alliedeberry03

Unknown pisze...

śliczna i przemyślana stylizacja :D ja odjęłabym ten naszyjnik, ale to moje zdanie :)

Mary__Jane