czwartek, 29 sierpnia 2013

Tapered Trousers

Cześć. Na wstępie bardzo was przepraszam, że tak długo nie dodawałam postów. Po prostu miałam chwilowy brak weny. Dzisiaj pokaże wam stylizację, jaką stworzyłam i wysłałam na bloga "ciekawszy stardoll" do konkursu. Niestety nic nie wygrałam ale trudno, po prostu były lepsze stylizacje. Oto stylizacja: 

Kapelusz - Killah
Top - Basic
Marynarka - archive
Spodnie - It Girls
Torebka - It Girls
Buty - Bonjour Bizou


Co sądzicie o stylizacji?
nika32123


4 komentarze:

Unknown pisze...

ładnie, ale zdjęłabym kolczyki :D

Mary__Jane

kasiaxd pisze...

Ja też mam wątpliwości co do kolczyków. Marynarka i spodnie to genialne połączenie. Bardzo ładnie.

MajkaKolorowa

Unknown pisze...

Popieram was! Kolczyki nie są tu niezbędne ale cały zestaw super:)

Nadzia. pisze...

Zazdroszczę kapelusika!