sobota, 3 sierpnia 2013

Stylizacja - chomiska

Stylizacja została stworzona z powodu mojego smutku, nie ogromnego, ale jednak. Dowiedziałam się, że zmarła babcia mojej siostry ciotecznej, poniekąd jest to moja rodzina, nawet nie tak daleka. Nie będzie mnie nawet na pogrzebie (post jest zaplanowany, ja na obozie ;/)
Żeby nie przygnębiać was czernią, postanowiłam rozweselić stylizacje piękną malinką na marynarce i torebce. 



(wybaczcie mi krzywe nogi, ale i tak się cieszę, bo po raz pierwszy się jako tako udały) 


okulary- Killah
bluzka - Nelly.com
żakiet - Fever
spódnica - HB z Nelly.com
torebka - Wild Candy
buty 1 -Millionaire Fashion
buty 2 - Fallen Angel 




PIOSENKA - LINK

3 komentarze:

Nadzia. pisze...

Tatuaż na nodze wyglądał by tu fajnie :)
Bardzo ładna stylizacja! ☺

Unknown pisze...

Faktycznie trochę krzywe te nogi ale stylizacja świetna ;)

lala1589

Unknown pisze...

Przecudna a dzięki intensywnym kolorom na żakiecie i torebce nie jest nudna:)