czwartek, 1 sierpnia 2013

Starmonety też są super :)

Dziś stworzyłam dwie stylizacje z dość luźnymi spodniami. Obie mi się podobają ale ocena należy do was.

Marynarka It Girls Bazar
Spodnie It Girls 74sm
Bluzka Basic 50 sm
Pasek Apres Ski 46sm
Buty Basic 15sm
Buty VOILE 50sm
Torba Mr.45sm

Spodnie Evil Panda 86sm
Body VOILE 87sm
Kamizelka Fallen Angel 78sm
Bransoletka nelly.com 20sm
Pasek Fallen Angel 20sm
Torebka It Girls 45sm
Buty Fallen Angel 80sm

Co powinnam zmienić? Podoba się? Co nich sądzicie?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Obie mi się podobają ale pierwsza no świetna nooo ;)

Anonimowy pisze...

Wg mnie ta 1 ładniejsza :))


MariWera

Unknown pisze...

Cudo i na dodatek na sm :)

nika32123

chomiska pisze...

bardzo fajne ;)
szkoda, że nie mam Boyfriend jacket z pierwszej stylizacji, może chciałabyś sprzedać?

chomiska

alliedeberry03 pisze...

druga lepsza


alliedeberry03

kasiaxd pisze...

Pierwsza jest lepsza według mnie. W drugiej spodnie strasznie poszerzają biodra, a kamizelka na białej bluzce wyszczupla, więc optycznie proporcje dolki są nierówne.

MajkaKolorowa