piątek, 23 sierpnia 2013

Oceny apartamentów #2 by Lola742

Ocena apartamentu: asklas11

1.
 2.

Ogólnie apartament jest pusty, jest mało ozdobników. Jest ładnie urządzone, ale w pokoju nr. 1 po lewej stronie ściany biel bije po oczach - przydałby się jakiś drugi obrazek.
Ocena całego apartamentu: 7,5/10

Dałam dwa pokoje dlatego, że:
- pokój nr. 2 jest ładny, ale
- pokój nr. 1 jest trochę ciekawszy
Ocena wybranych pokoi:
Nr. 1: 8,5/10
Nr. 2: 8.5/10

Suma: 24,5/30, czyli 82%

Ocena apartamentu: AnnaWeKrwi


Powiem szczerze, nie wiedziałam który pokój ocenić. Otwarte są tylko dwa, w tym jeden z czarnym tłem (miałam nie oceniać pokoju z czarnym tłem), ale przedstawiony pokój ma w miniaturce czarne tło.
Przedstawiony pokój jest oryginalny, choć znów mam wrażenie, że gdzieś podobny widziałam. Podoba mi się, tylko te nożyczki mi nie pasują.
Ocena całego apartamentu, czyli wybranego pokoju: 9/10, czyli 90%

Podzielacie moje zdanie?
Skomentujcie.

Brak komentarzy: