czwartek, 21 lutego 2013

Znowu nowy temat - Kiedyś&Teraz

Jeśli chcecie się pochwalić, jakie postępy zrobiliście na stardoll, to zgłoście się pod tym postem.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak:

 
Tak, tak, teraz sie wstydze swojego pierwszego wizerunku ;) To było dwa lata temu..
 
 
Musicie mieć zapisaną lalke w albumie. Gdy przyjdzie Twoja kolej i będę chciała zrobić Twoje 'Kiedyś&Teraz' powiadomię Cię w księdze gości, a Ty poświęcisz jedną stronę w albumie na swoją lalkę "kiedyś" ;)
Mam nadzieję, że wszystko jasne i wiele osób sie zgłosi. 
 


7 komentarzy:

chomiska pisze...

fajne, ja bym się zgłosiła, ale niedawno usunęłam moje stare lalki z albumu :(
chomiska

Unknown pisze...

Wow jaka zmiana bardzo mi się podoba
PurpleCukierek

julialke pisze...

Chciałabym się zgłosić, ostatnio robiłam porządki w albumie i specjalnie zostawiłam dolkę z pierwszych kroków stardoll :)

Phoebetonkin1 pisze...

Zgłaszam się. Moją doll mam najstarszą z ok. 30 lvl. Zobacz, w albumie jest :)
phoebetonkin1

Unknown pisze...

Hm... ja też się zgłaszam :-)

Unknown pisze...

Ja nie chce się publicznie ośmieszyć :P

AnnaWeKrwi

Anonimowy pisze...

Zg Abieska-XD