piątek, 1 lutego 2013

Ciekawe...

Hej, mam dziś dla Was pewną ciekawostkę. Jak już wiadomo, imprezy (czaty) mogą robić TYLKO SuperStar/Royalty. Ale kiedyś zdziwiłam się, bo zauważyłam, że jakaś ss dziwnie jak na ten status wygląda. Postanowiłam to sprawdzić... Otóż ta dziewczyna wcale ss nie jest! Nie wiem jak to możliwe. Zrobiłam test na swojej zapomnianej od dawna doll. Weszłam na czat, miałam jeszcze akurat 3 sd. I...udało się! Zrobiłam imprezę. Potem sprawdziłam, czy da się to we wszystkich wnętrzach. Nie. Tylko w tym za 3 sd. Nie wiem o co tu chodzi...sami zobaczcie. Dodaję screen tamtego użytkownika i jej apartament nie ss.

5 komentarzy:

Everdeen pisze...

Ponieważ ten jeden czat kosztuje 3 sd a inne mają w rogu takie złote gwiazdeczki czyli są one dla ss :D

Unknown pisze...

Moim zdaniem to błąd.

nika32123

szirulejka pisze...

ah to już jest od dawna :)

kasiaxd pisze...

oby nie skorygowali tego błędu xD

majakkolorowa

Unknown pisze...

Przeciez to było już wiadome od dawna....


AnnaWeKrwi