niedziela, 3 lutego 2013

2 metamorfoza .


Cześć . Nie wiem czy wam się podobał mój wcześniejszy post bo pojawiło się mało komentarzy ale postaram się by było ich coraz więcej razem z obserwatorami . Ponieważ to mój 2 post przy kolejnym zrobię wam niespodziankę .
Dzisiaj znalazłam kolejnego użytkownika który przeraża swoim wyglądem . Myślę że większość zna go z wyglądu na stardoll bo jest popularnym ,, dziwadłem ''
Przed : Jak widzicie na obrazku ma kształt męski a ubiera się jak dziewczyna . Powiem , że dla mnie to jest zaśmiecanie stardoll . Ma na sobie sztuczne niebiesko-czerwono-zielono-różowe włosy a na końcówkach wisi arbuz . Założył damską odzież . Myślę że powinien sobie zrobić jaśniejszą karnację . Ale w oczy bardzo wrzucają się te włosy . Trzeba to jakoś zmienić
Po :  Ten drugi obrazek przedstawia mojÄ… stylizacjÄ™ . Jak widzicie jest na niej pustka . Kompletnie nic nie zrobiÅ‚am tylko zdjęłam ubrania . Użytkownik nie miaÅ‚ żadnych mÄ™skich ubraÅ„ . Nie robiÅ‚am metamorfozy twarzy bo tam też na pewno bym nic nie zmieniaÅ‚a tylko zdjęła rzeczy .


Pamiętajcie ! Jeśli znajdziecie jakąś lalkę która nie przypadła wam do gustu proszę napisać u mnie na stardoll mam tam nazwę - Karolina_skc_xd .

2 komentarze:

Unknown pisze...

To konto stworzone dla żartów...
A poza tym ja nic nie mam do homoseksualistów. :)



AnnaweKrwi

liryczna pisze...

hehe :)