sobota, 23 lutego 2013

Metka gwiazdagold9

 
Twarz:
Masz bardzo ładną dolkę. Jednak makijaż juz mnie tak nie urzekł. Zbyt popularne połączenie czerni i bieli, a usta  zbyt jasne i przez to mało widoczne.  Ja postanowiłam wykonać ubogi i dosyć prosty makijaż. Zielonkawe powieki z domieszką bieli tylko podkreślają delikatnie urodę Twojej doll. Uwydatniłam piękne usta i minimalnie zmieniłam ustawienie części twarzy.
 

 
Jestem naprawdę mile zaskoczona Twoją dolką. Mimo, że ten strój jest popularnym zestawieniem to jakże jest on uroczy. Niczego tu nie brakuje. Może dałabym węższy paseczek, ale tak też jest dobrze. Mimo, że miałaś tylko kilka ciuszków w szafie to były one bardzo ładne. stworzyłam wiosenny outfit.
 
 
Przechodząc się po pokojach gwiazdagold9 spodobał mi się pomysł na pokój. Oto on:
 
 
Wieżowce powstały z motywów ze stardesign. Są bardzo ładne. Od razu przypomniał mi się pokój rojda32:
 
 
 
Podoba Wam się metka?
 Lepiej przed czy po?
Co myślicie o pokojach tych dwóch dziewczyn?
 
 

Brak komentarzy: