sobota, 9 lutego 2013

Nowości

Przedstawiam Wam dzisiejsze i wczorajsze nowości, jako, że redaktorka od nowości zawala robotę. myślę, że za kilka dni nie będzie już tu pracować. A więc przejdźmy do rzeczy.

Oto dzisiejszy wybór dnia. Jestem totalnie zawiedziona. Gdy na nie patrzę mam wrażenie, że są zrobione z plastiku. Wieje kiczem i nienaturalnością. Nie, dziękuję.

Gorące projekty. Czy aby na pewno?  Spódnica jest tak banalna, że aż nudna. Nie widzę sensu w jej wzorze. Najbardziej podoba mi się poduszka. A biżuteria i fryzura są dobre.

A oto nowa lalka Adrianne Palicki. Niestety nie znam tej pani, a jej stardollowa twarz nie przekonuje mnie do ubrania. Następnie mamy reklamę nowej kolekcji Wild Candy. Jak dla mnie jest to zachęcająca reklama, ciuszki sie sprawdzają. Jest to ogromna okazja dla nss. niedawno zawitała do nas także Walentynkowa oferta superstar. Ja z niej nie skorzystam. No i na koniec dzisiejsze zwyciężczynie Cg i Ncg. SłodkaSandra10 szczegółnie wpadła mi w oko. Być może wpadłam do niej kiedyś. 
 
 Chcecie post ze wszystkimi nowościami razem, czy osobne posty?
Podoba Wam się wybór dnia?
Jesteście zainteresowani nową kolekcją Wild Candy?
EDIT: Czy wogóle chcecie być informowani na blogu o nowościach?
 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Wydaję mi się, że nowości zaniżają poziom -.-

nika32123

Unknown pisze...

Mi też się tak wydaje...

AnnaWeKrwi