środa, 20 lutego 2013

Hot or Not 5

julcia789

_K_E_I_R_A_ : Podoba mi się fryzura i twarz są bardzo ładne i dopracowane w najmniejszych szczegółach :) Strój też jest ładny jednak brakuje tam jakiś dodatków które by nadały mu ciekawy niepowtarzalny akcent elementy garderoby współgrają ze sobą, chociaż może np. zamiast tych balerinek włożyłabym jakieś obcasy lub platformy mimo to wszystko ładnie wygląda i sprawia przyjemne wrażenie - HOT

szirulejka: Podoba mi się, ale wydaje się, że masz za długą spódnicę. Nie podoba mi się fryzura. Troszkę jaśniejsze usta bym dała. Daję HOT/NOT

monik127

_K_E_I_R_A_: Zaczynam od stroju :) No więc fajnie dobrane główne części stroju, wszystko ze sobą współgra i jest ładnie dopasowane, no może trochę te buty :\ ale ogółnie jest ładnie i dałabym hot gdyby nie twarz krótko mówiąc nie podoba mi się moim zdaniem oczy są zbyt blisko brwi co sprawia wrażenie trochę zachwianych proporcji w dodatku ostro zakończony podbródek dopełnia efektu - HOT\NOT

szirulejka: Ładna doll, taki szkolno-miejski styl. Niestety twoje oczy są masakryczne: za wysoko pomalowane i za wysoko również ustawione. HOT

rozzi9

_K_E_I_R_A_: Tu zacznę od góry ;D Włosy są po prostu świetne bardzo mi się podobają, twarz też jest śliczna więc góra ogólnie ok :) jeśli chodzi o strój to sukienka bardzo ładna i buty też, ale tu rónież brakuje mi jakiegoś wyrazistego dodatku który nadałby "charakterek" kreacji. Sama w sobie jest ładna, ale nie ma w niej nic niezwykłego to po prostu sukienka z platformami :D - HOT\NOT

szirulejka: Piękna po prostu !! Wszystko ładnie dopasowane, kolorystyka i ogólnie. Masz najładniejszą doll z dzisiejszego hot or not. Zdecydowane HOT

agnieSsia

_K_E_I_R_A_: Strój bardzo ładny, poza ogólnymi trendami panującymi w ostatnim czasie widać tam pewien osobisty wkład w wygląd i pokazanie własnego stylu. Trochę nie współgrają mi tutaj buty :\ Jak na mój gust nie pasują do góry stroju ale to mało istotne bo cała kreacja sprawia fajne wrażenie.Ttwarz jest śliczna, dziecięca i łagodna przez co sprawia wrażenie miłej i wpada w oko :) Włosy też są w porządku, ale nie za bardzo podobają mi się ozdoby we włosach. Są bardzo dziecinne i moim zdaniem nie pasują do reszty stroju, ale ogólnie bardzo ładnie. HOT

szirulejka: Coś mi nie pasuje. Nie wiem czy fryzura czy co. Taki nie ład. Buty nie pasują, a do twarzy nic nie mam, ale dziś Agniesiu NOT

Podobają Wam się stylizacje?
Zgadzacie się z ocenami?

 


Brak komentarzy: